Loading...

Гарантія та повернення

Правила повернення товарів

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів », яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин , парфюмерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Будьте уважні при виборі товару.


Порядок повернення та обміну товарів не належної якості:


У разі отримання клієнтом товару не належної якості він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні до нашого магазину, за допомогою сайту або електронної пошти.


У зверненні необхідно описати причину обміну/повернення, додавши до повідомлення детальні фото дефектів у належній якості.


Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж або повернення грошей. У разі обміну товару неналежної якості доставка здійснюється за рахунок магазину. 



Підтвердженням замовлення може бути товарно-транспортна накладна з Нової Пошти, чек про оплату товару.


Як буде здійснено повернення коштів:


Кошти будуть перераховані на карту протягом 1-2 днів після отримання нами повернення. Для повернення коштів Вам потрібно буде повідомити номер Вашої карти та ПІБ.

 
Каталог
Каталог
Дивитись всі
Ваш кошик порожній