FПравила повернення товарів
Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" Ви маєте право повернути не підходящий товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Товар належної якості - це товар без дефектів, з цілісною упаковкою, яка з певних причин не підійшла Вам.
Повернення або обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості. У разі, якщо товар належної якості піддавався механічним впливам, обмін чи повернення не провадяться.
Товаром неналежної якості вважається неякісний товар із дефектами.
Порядок обміну товару належної якості:
Покупець має право оформити обмін товару чи повернення коштів протягом 14 днів із моменту отримання товару.
Обмін товару належної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж або повернення грошей.
У разі обміну товару належної якості доставка здійснюється за рахунок Одержувача. У разі повернення коштів за товар належної якості повертається лише вартість товару, без урахування доставки.
Порядок повернення та обміну товарів не належної якості:
У разі отримання клієнтом товару не належної якості він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні до нашого магазину, за допомогою сайту або електронної пошти.
У зверненні необхідно описати причину обміну/повернення, додавши до повідомлення детальні фото дефектів у належній якості.
Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж або повернення грошей. У разі обміну товару неналежної якості доставка здійснюється за рахунок магазину.
Правила здійснення повернення:
Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості:
Обмін товару належної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж або повернення грошей.
У разі обміну товару належної якості доставка здійснюється за рахунок Одержувача. У разі повернення коштів за товар належної якості повертається лише вартість товару, без урахування доставки.
Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості;
У разі отримання клієнтом товару неналежної якості він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні до нашого магазину, за допомогою сайту або електронної пошти.
У зверненні необхідно описати причину обміну/повернення, додавши до повідомлення детальні фото дефектів у належній якості.
Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж або повернення грошей. У разі обміну товару неналежної якості всі транспортні витрати за повернення та заміну здійснюється за рахунок магазину.
Фізичне місце розташування, де повернення можна зробити:
Ви можете надіслати або особисто привезти продукцію, яку Ви бажаєте повернути або обміняти самостійно поштою за адресою: вул. Пушкінська, 2а, Харків, Харківська область, 61000, попередньо повідомивши нам про повернення будь-яким зручним способом.
Підтвердженням замовлення може бути товарно-транспортна накладна з Нової Пошти, чек про оплату товару.
Як буде здійснено повернення коштів:
Кошти будуть перераховані на карту протягом 1-2 днів після отримання нами повернення. Для повернення коштів Вам потрібно буде повідомити номер Вашої карти та ПІБ.F